23:32

Min mamma ringde mig idag: Lina är du ledsen?? Jag har nämligen läst din blogg och undrar om du är det? Är du olyckligt kär? Nää mamma det är jag inte, jag bara förundras över hur vår värld är. Mamma: Jaha, du grubblar som vanligt.. haha!! Till och med min mamma tycker att jag är en grubblare och borde släppa loss lite oftare!! Hahah rolig hon..:)

Tror min mamma gillar att läsa min blogg, visst är jag öppen mot henne, men som hon sa, här får man reda ¨på saker som du inte berättar. Så egentligen kan man säga att hon tjuvläser min dagobok, fast egentligen inte efterom hela världen kan läsa den, och sen så gillar jag att hon läser den för då kan hon snappa upp när jag är ibehov av mat,, vilket jag OFTA är:)

Nu: sooooova!!!najt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej lilla gumman, ja det är riktigt kul att läsa din blogg, klart man funderar ibland hur läget är, kanske man misstolkar oxå...... men jag tror att jag har en god intionsförmåga att kunna läsa dig ändå ;-). O apropå mat, jag du vet väl var jag bor, så du är välkommen. På lördag serveras lax med pesto o soltorkade tomater m grönsallad o pressand potatis. Vad sägs??//mamma

2007-11-08 @ 09:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0