Äckel varning!

Okej, så här är det, jag har nu varit förkyld i snart 4 veckor...! Jag börjar med andra ord att bli grymt irriterad på att vara det! För är det inte halsont så är det rinnande näsa och till och med näsblod!! jag är en fräsching...yeeees!

Mitt största (och äckligaste) problem just nu är att jag är slemmig i halsen...I know, it doesn´t sounds nice..men vad ska jag göra?? Jag snyter mig..kraxar, spottar..men INGEN förbättring...!! Jag känner mig sjukt störd över detta för det gör att jag vaknar med halsont varhe morgon, så nu vill jag inte sova, för jag vill inte vakna med en ondad hals...

Nå väl..livet rullar på dock med mer  än vanligt.

God natt!/Fräschingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0