Chicken tandorii?? Yääh right!

Gissa vad?? Joo Lina är trött?? Men guud så ovanligt..undra om hon är sjuk? Nää det är hon ju aldrig! Och skulle hon vara det så skulle hon aldrig skriva det i sin blogg..nee..

Ble en låång dag idag..skulle ha jobbat 07.00-15.00, kom till jobbet 06.40, var fortfarande beredd på att få sluta tre, men nejje! Folk saknades på fritids..blev kvar till 16.30, men det gjorde nada för jag avslutade dagen med att spöa två av dem på fritids i ett fotbolls spel så jag gick nöjt hem:)

Hahha även att jag har haft på mig mina "ballongbyxor" idag, och alla, jag menar ALLA ungar har sagt så här till mig idag: Har du sånna där STOR byxor på dig?? Varför har du killbyxor? Guud vilket häng du har!! Jaa dem är rätt stor..nej de är tjejbyxor, nej inget häng - få se!! (lyfter min tröja)Haha näää!!
Roligast var dock kommentaren jag fick på fritids av två killar: Tror du att du är cool när du har sånna där byxor??
 - Ja men givet är jag cool!
- Nää, inte lika cool som 50 cent iaf!!
HAHAHAHAH!!!:)

Mia ringde precis efter att jag slutat, det blev ikea och elkan kom åh! Strosade inte runt så länge men hungrug blev vi! Jag slog på stort och tog chicken tandorii, men vilket jävla ripp off!!! Pommes och två ynkliga kycklingklubbor...!! Och jag äter inte kycklingklubbor, dess kött är grått och slämmigt..nää bevare mig väl!! Blev två pizza bitar av mia och pommes, guud vad jag tänker på vad jag äter jämt, sååå duktig är jag!! (stoppar in ännu en godis i munnen)

Nää men allvarligt..jag är trött..see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0