Deal or no deal

Länge har detta program gått både i USA och Sverige, men jag har aldrig förstått mig på det..eller sett de heller för den delen! Har lixom tyckt att det verkat sjukt töntigt då det ringer i telefonen och dem pratar med en "bank" som dem pratar om som om det vore gudfadern själv..! Men jag måste erkänna att det är riktigt bra! Och spännande! Dem öppnar väskorna sakta..sakta och jag kommer på mig själv att sträcka på halsen i soffan för att kunna se vad som står hehe:) Jag själv skulle aldrig kunna delta då min tur i spel är det mest bedrövligaste! Tänk en gång då jag gick till en sådant där stånd där man var garanterad vinst varje gång..man skulle dra i ett snöre..jag drog...mitt var TOMT!! Som tröst pris fick jag en liten haj med klippta papperständer..joo man tackar!!

Ikväll äre Greys Anatomy avslutning..skit, fan, helvete!!! Vad ska man då längta till?? Inge mer störa sig på Meredith läspning, inge mer Drömma sig bort att Mcdreamy är min, inge mer säga varje onsdag hur lik george är min vän rickard, inge mer...! Vet ju lite vad som händer ikväll för idiotiska jag läste det på en blogg för längesen..störigt..men det blir nog lika bra ändå:)


Ps. jag spöa alla barna i fotbollsspelet idag igen!! Visst är jag är jag en bra fritidsfröken som vägrar låta barnen vinna?? Yeees!Ds.

I've been here before
Too many times, you know
And time to time it seems
I got no place else to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0