Girls night

jaa kvällen har verkligen varit helmysig! Började med att elkan dök upp vid 18 och då for till willys för att handla, gick det bra? Nää dem stängde tydligen 18 och vi kom 18.06..stöörigt!! Men inga sura miner för det, utan vi brassade iväg till City gross ist. Matkassarna innehöll: Ryggbiffar, klyftpotatis, bea sås, dricka, chips, dipp (ranch), godis och vitlöksbröd - gott!! Elkan hade även tagit med sig så vi kunde göra guacemole, really nice!! Efter svullningen bestod kvällen givetvis av mkt skvaller och skratt! Hahah sandra berättade om en fest vi varit på nån gång i början av gymnasiet, då jag tydligen hade haft en ganska snäv och lång jeans kjol?!??! (skona mig!!!) Iaf så skulle jag tydligen visa henne och elin hur en kille hade sparkat på nått och när jag gjorde det glömde jag bort min snäva kjol och sparkade undan benen på mig själv så jag gjorde världens vurpa! hahah vikken jävla sopa:) Börjar egentligen tro ifall dem ljuger för mig mina vänner, för dem har berättat såå konstiga saker jag gjort på senaste att jag tror dem blandat ihop mig med nån annan....;)

Nu väntas dock en massa bortplockning av bord och städning av köket...man kan tror att vi gjort mer än bara surrat av synen av min lgh:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0