Good morning!

Idag börjar jag inte förrän kl:11 vilket känns nice, då jag var så sjuuukt trött igår!!

Såg den där nya disney filmen igår som handlae om råttan som vill bli kock (tänker inte ens ge ett försök till att försöka stava namnet) :) Det var iaf en hel mysig film! Han vara ju bara såå söt!:)

Ofta när jag ser på filmer så tänker jag: Hur kunde någon person/er komma på denna film? Allt som ska hända och som ska sägas. För ni vet ju då man ser på tex en kärleksfilm, hur kan dem alltid säga de rätta orden som får en att bara: ååhh....:) Hur kan dem veta att alla tycker att de är de perfekta orden och blir tagna av det?? Brukar även undra då jag ser nån sjuk film: Hur i h-vete kunde dem komma på det här? För det är så sjukt att man rynkar på näsan. Har dem en fanatsi som sträcker sig över i universum tro?? Jaa imponerad blir jag iaf:)

Men nu ska jag ta mig en dusch här och sen lite mat så att jag orkar med "bustimmen" idag som jag utlovat..haha mitt kanske sämsta drag att jag lovade det en gång för nu måste jag ha det varje dag....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0