Haha!

Men guud vad jag skrattade åt elkan ikväll!! Vi hade varit på citygross och handlat gotta inför kvällen, när man sedan ska hem till mig och man kör vägen bredvid motorvägen så är det lite halvsvårt att veta i vilken fil man ska ligga i då allt är lixom..fel..? Iaf så sitter hon och säger ligger jag rätt nu? Visst ligger jag rätt nu? Vi närmar oss blinkljusen och hon frågar igen visst ligger jag rätt nu? och jag svara: Jaa men nu körde du mot rött!!! hahaha hon såg inte blinkljusen och bara körde!! hahah nu dog jag av skratt...!!!

Har ätit för en vecka ikväll..kakor, tårta, godis, ostKROKAR!! inte bågar..dricka..jaa jesus...men som sagt jag sitter skönt:)

Good natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0