Oturens drottning=Me!

Men helvete va trött jag blir... Skulle åka iväg och handla förut för det var verkligen ebb här hemma..! Inte ens skitpapper fanns till förfogande, så en handling var verkligen på sin plats. Skriver en lista, klär på mig, gå ner till bilen, sätter mig i bilen, sätter i nyckel, vrider om...inget händer. Bilen är totalt jävla död!!! Kollar lyset...japp..glömt att stänga av det. BRA LINA!! DU ÄR SÅ JÄVLA KUNG!!!! suck....upp till mamma, flirta med kalle - kan du fixa??:) Har en batteriladdare i bilen...den pajjar..åhh vid denna tidpunkt var jag överlycklig!! Joo jag var det!!.... Kalle åker hem för att hämta sin, och under denna tid (orkade inte gå in) känner jag hur mina tår sakta men säkert börjar bli blå...att stå på is i ca 20 min i bara sneakers var väl inte mitt smartaste drag för ikväll... Iaf efter mkt slit så är rödafaran laddad igen och redo att göra s-valls vägar osäkra!

Nu inväntar jag bilder från säändra, hon är seg, men omtyckbar:)

Good natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0