Trött

Jaa jag har varit så himla trött på senaste att jag nästan borde lägga in det som en del va personlighet i min cv...huvva!!

Stängning idag på jobbet då..hade bara 3 barn på min avdelning efter kvart i tre, och 7 barn totalt efter halv fyra. Vi körde tävling i vem som kunde åka längst med madrasserna ner för kullen, hehe riktigt roligt!!:) Dock blev tårna lite halvkall efter att ha varit ute i 3 timmar och det var dumt av mig att sätta på mig tjocksockar i gortexdojjorna då det blev för tätt. Inge pippi långstrum "man ska kunna vicka på tårna" var det...

Efter jobbet for jag hem till elin och alfred en sabbis, men var så sjukt hungrig att jag blev tvungen att åka hem. Det var pannkaka idag till lunch och det är ju bara bukfylla! Man blir bubblig i magen och är hungrig efter kvart igen! Väl hemma så orkade jag inte laga nån mat..ovanligt?! har kanske lagat mat här hemma på sin höjd tre gånger...ingen dream girl -I know!:)

Det blev fyra rostade mackor och o'boy - cuz I'm a hälsofreak yes I am!! (?????)

Även att jag var och fikade igår!! Ni som känner mig vet att jag inte är nån fika på stan människa. är lite som ferdninan: jag trivs bättre här....(hemma alltså) då kan jag fika i lugn och ro utan att mina ögon går som pingpong bollar på alla som sitter där inne. Eller att jag måste tänka på vad och vem jag pratar om för att inte fel öron ska höra vad jag säger..men det var trevligt och ska absolut göras igen med mina girlies:)

Nu snart ska jag sätta mig i röda faran och: Åka och tanka, köpa godis, se greys med angelica-dubbel avsnitt idag!! Äre säsongsavslutning tro? Näää...


ps. jag mår illa nu av alla mackorna..jobbigt..ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0