Vad är det med mig??

Sleeping time snart, men första ska jag se klart Brothers and sisters, I like it!:)

Jag känner mig trött, men inte "sova trött" sånt är störigt! Då kommer jag bli varm i kroppen av att ligga isängen..sparka av mig täcket - fötterna bli kall - på med täcket igen (detta upprepas x-antal gånger) Snurra  och vrida på mig i sängen - täcket blir korvigt, och kudden varm...jobbig natt väntar..oooh yes!

Jag blir även lite störd över en situation...what the f*ck!

Men nu är reklamen slut och jag ska se det sista av B and S, gaddarna är redan borstade,och det är färdig grubblat för ikväll så nu väntar som sagt korvigt täcke och varm kudde:)

See ya!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0