06.20

vaknade lina andersson idag...suck!!Somnade även kl 22 så det kanske inte är så konstigt, men varför kan man inte sova ut på helgerna då man har längtat efter det?!?! Jag menar min klocka ringer varje morgon 05.45..då borde man ju tro att jag skulle sova till minst 11 på helgen..men icke sa nicke, här har vi gått och blivit pensionärer:)

Harpo bajsade på golvet imorse..myysigt!! Jag som bara älskar att plocka upp löst kattskit från golvet på lördagsmornar..!!(??)

Ska ta och åka hem till mig nu en sväng för att duscha och hämta lite kläder, för sen är Ikea med elkan som är hemma. Ikväll vankas middag även med elkan säändra och mia, ska bli helmysigt!! Jag älskar våran kvartett:)

Jag och elkan   Säändra och jag  Elkan Jag och Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0