Flashbacks

Satt och kollade på bilder nu från en krog som jag alltid gick på då jag bodde i umeå och fick flashbacks. Många roliga (huua vilka tider:)) men samtidit tråkiga..
Det här med svartsjuka är ett hemskt fenomen. Jag har varit väldigt svartsjuk (hade mina anledningar) och den värk man får i magen och hjärtat då är inte de trevligaste. Jag kommer ihåg hur mina ögon gick som pingpong bollar för att kolla vart han var och vad han gjorde... Jag trodde att alla ville ha honom (eftersom att han ville ha alla) och tanken på att han en dag skulle fastna för någon annan gjorde mig illamående. Mitt beteende var sjukt, men det berodde på att hela vårt förhållande vart sjukt. Vi var som att vi fortfarande var tillsammans, men det fick absolut inte komma ut offentligt, för då var han ju inte betrakad som singel vilket han ville men ändå vara med mig.. Tiden med denna person var mkt smärtsam, ibland värkte det på ställen i kroppen jag inte visste fanns, och det sägs att hjärtat inte kan känna utan att allt sitter i huvudet, men mitt kunde då känna... Trots allt som hänt så skulle jag inte vilja vara utan det på något konstigt vis, för det har gjort mig till den människa som jag är idag. Jag är inte lika godtrogen till folk som jag var förut (både på gott och ont) Men jag är återigen den glada tjejen som jag en gång var och det njuter jag varje sekund av:)

Nu blev det här ett sådant där sjukt och känslomässigt inlägg igen, men min blogg heter trots allt en grubblares tankar så då får ni stå ut med det:)

Nu ska jag ta mig en dusch och ladda inför kvällen som består av en återträff med mitt gamla jobb och det ser jag framemot:)

ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjenare bruden!
Bakis idag? Lite trött är man.. Skittrevlig kväll, det måste vi göra om!!!
Kram Charm Malin

2007-10-07 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0