Herre min skapare!

Vilken kväll!!! jaa ni gott folk, gårdagen var bland det roligaste jag någonsin haft!:)

Kvällen började rätt tidigt, och då killarna kom vid 7tiden så var det dags för singstar. Nej nej nej sa jag! Jag sjunger inte nyktert...det tog 5!!min så satt jag med micken i handen och sjung för kung och fosterland haha:) Sen satt vi klistrad framför den där tv:n och sjung nästan hela kvällen och givet så vann jag varje gång utom en! ( Jooo det är sant!!!) :) Även att jag skrattade så jag nästan pinkade i byxorna då jag och elkan knäppte förvrängda kort med hennes dator. Jag menar topmodel here I come!!:)

Orkar inte skriva mer nu och bussen väntar så jag summerar den liten kort

Skön sång till let it be
Dans på säng till sarek
Vin, vin, cider, vin, cider...
Singstar
Massa folk på förfesten
Deep talk
Sms
Dans på scen
Best friend med the dj
Kebab tallrik
Mia fast under sängen
Hockeyfanatikern/mannyliknande elin
Luft madrass
Mannagrynsgröt
Larrepyrre
Efterfest

Och en massa mer:) Gå in på elkaljunga.blogg.se och läs där med, jag kommer på mer sen begär inte så mkt av mig denna dag jag är sliten!!!;)

Nu väntar en 2.5 h buss resa, jippie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0