Jag är en pensionär!!

Jaa till och med när jag varit ute så vaknar jag halv 8...fast hade man inte ställt om klockan inatt så hade jag sovit till halv 9 -de nu!!:)

Okej, nu ska jag sjunka lite lågt och skriva om en sak som hände igår, men jag kände att jag blev grymt irriterad!! Träffade på en person igår som tydligen inte hade planer till att vara trevlig med mig, för då jag skulle säga hej, så skulle han promt ignorera det. Jag haffade tag i han och frågade om det var svårt att säga hej? Svaret blev att jag hade dömt ut han i min blogg...!?Okej, jag skrev att han spydde, men då ingen som känner mig vet vem personen i fråga är så ansåg jag inte att det kunde göra allt så mkt skada, och trodde fakstiskt inte heller att han läste min blogg längre. Men jag kan ta på mig att det kanske inte var mitt bästa drag att skriva om det, men att reagera som hade gjorde tyckte jag var konstigt..jag menar det var ju han som supit sig så jävla full så att han spydde och det var ju trots allt jag som fick städa därefter så lite rätt att klaga tycker jag att jag hade..! I allafall så börjar han prata om hur äcklig jag var som skrev att jag fiser. -" Tänk om det är en kille som träffat dig ute och tycker att du verkar intressant och sen läser han din blogg om att du gillar att fisa! Det är väl inte så attraktivt!" Men allvarligt! Tror du inte att tjejer fiser eller? Skillnaden mellan mig och andra är att jag kan erkänna då jag gör det, för tro mig..vi alla fiser-högt, lågt, luktfria, illa luktande, långa, korta, so get used with it!

För att avsluta detta inlägg så anser jag att tycker du min blogg och jag är så himla äcklig så vet jag en jätte bra lösning till det hela - sluta läs den!!
  fis2.gif (1736 bytes)

Kommentarer
Postat av: Mia

Yeah! You go girl!! :D Dock stämmer ju det du skriver inte riktit, som du säkert vet... Du generaliserar, jag fiser ALDRIG å de snackade
vi ju om men du har tur gumman, jag förlåter dej! ;) Vaknade på rätta sidan idag, så ;) Heh!

2007-10-28 @ 13:59:32
URL: http://marinaevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0