Men va i..!!!

Eftersom jag vaknade så tidigt imorse och kunde omöjligt somna om så bestämde jag mig för att åka och tanka bilen, kör iväg till Jet, stoppar i pengar. Man måste hålla väldigt konstigt för att pumpen ska gå och det tar en jäkla tid, vad händer? Joo den slutar pumpa ut bensin tillslut och jag har pengar kvar att tanka för! Får jag ut dem? - NEJ! FUCK!!!!!!!! Jag är fattig, och nu är inte min bil full i den bensinvolymen som jag ville och jag är många kronor fattigare...helvete. Okej, jag klagar mkt i bloggen, men äre konstigt när sånt här saker alltid händer mig!?
Inte blev jag mätt av frukosten heller...vilken toppen dag det här verkar bli!.....????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0