Nämen

va små less jag blev  imorse då..de ringde från en särskola som jag sökt jobb på och undrade omjag kunde vikariea där, ville ju så himla gärna men jobbar ju redan..inte för att jag inte trivs där jag är nu! Trivs som fisken i vattnet! Men det hade ju varit skit skoj att åf jobba på en särskola då min utbildning innehåller mest special pedagogik och det är ju det jag vill jobba med..men men, jag tackar för att jag har jobb just nu!

Igår for jag till syrran och där åts det grönsaker och dipp, guud va gott de var!! Det är säkert ett år sedan jag åt det sist, och jag och syrran har alltid ätit det, det har varit våran "ät grej" hehe:) Jag ÄLSKAR verkligen att vara hos elin, magnus och alfred. Man kan komma dit lite halvdeppig men är alltid glad då man åker därifrån:) Speciellt pga mitt lill hjärta alfred, han är ju helt klart det underbaraste! Finns ingen, läs iNGEN som är lika söt och go som han. Andra kan skriva det om sina ungar men han slår dem med hästlängder:) Sen har vi Magnus, han har nu varit i mitt liv i snart 9 år, nästan halva mitt liv och jag älskar honom som om han vore min biologiska storebror. För vi har verkligen ett sådant förhållande. Vi har exakt samma humor, vi skrattar tillsammans som ingen annan:) Vi pratar och vi bråkar. ( han slåss som en storebror gör kan jag garantera) :) och sist och även minst :) Elin. Hon är min storasyster och min stora idol och förebild här livet. Vi två är vekligen som natt och dag vad det gäller allt och vi kommer nog alltid att småbråka och tjaffsa hur stora (vuxna?) vi än blir, men är det nått jag behöver hjälp med, rådfråga elle liknande så är det alltid henne som jag ringer. Hon är klok, rationell, och som sagt..min storasyster:)

Och så detta med mitt ex.jobb då...jag pallar inte att göra det nu, har försökt börja igen nu nå gånger men det tar emot! Alldeles för mkt...tror jag ska sätta upp en lapp på mitt uni. och höra om det är nån som vill göra det med mig, för att ta tag i detsjälv går bara inte..Jag KRÄKS bara jag ser böckerna och vet vilekt hästjobb som väntar. Så ja..nu ska en     annonns för ex.job ska sättas upp!

Men nu har jag klagat och skrivit om familjeförhållande tillräckligt så nu är dags att säga hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0