Sova?!?!

Det är mitt största problem nu..! Varför kan jag inte sova ut på helgerna då jag får?? Jag menar jag är så trött på vardagarna då jag ska upp att det känns som att jag ska dö varje gång jag gör en anstränging till att kliva ur sängen, men nu...på lördag, när vaknar jag? Joo 06.16 - lovley!not...

Även att jag fick betala för tok för mkt för mina nya p-piller igår, störigt!!! Jag menar får man säga till om sånt dan efter på apotek? tror inte det...SUCK!!!!

Jaa men jag måste då säga att dagens barnprogram är en k-a-t-a-s-t-r-o-f-!! Dora utforskaren,,?Hmm njaa det föll då inte mig i smaken direkt. Annat vare förra helgen då hela dagen bestod av pippi, hon är grymmast!!:)


Men nu måste jag nog ta mig nått att äta, magen har kurrat ända sen jag slog upp ögonen och jag har ju vart ich handlat, så det finns faktiskt ätbara grejer i mitt kylskåp nu:)

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0