Yeah!

Lina har numer både internet och hem telefon!!:D Det tog sin lilla tid men nu är det kirrat, dock inte utan irritation! Började med när killen som skulle installera det kom och vi inte hade nån nyckel till ett skåp han behövde kom in i och alf var ju inte hemma...som vanligt!För när han är det så plingar han alltid på hos mig...!? I allafall så direkt då killen åkt och jag ska gå in på internet står det "sidan kan inte visas" Va?!?! Varför inte?? Ringer BB och pratar med dem, när jag väl gör det så kommer jag smartasset på att jag kanske ska testa skriva in en adress? Joo mkt rätt då gick det, kände mig lite halvdum, killen luren skrattade. Sen då, joo telefon,,, satt i den som kille sa åt mig i morse jo vad..död. Inte så mkt som ett surr kommer från luren - less! Ringer BB igen, denna kille var totalt oförmögen till att förklara att jag fattade nada, tillslut kom jag fram till vad han menade och en tant pratar i luren om hur jag ska installera fonen, va händer? Joo då jag beställde hela skiten så har tjejen från BB gett mig fel nr, vilket i sin tur ha lett till att jag har gett ut fel nr till alla..nu var lessheten STOR vill jag lova...ringer BB IGEN! Han ger mig rätt nr, jag gör installationen - telefonen fungerar! Vad händer? Joo då dör internet, vid detta tillfälle svettas jag som gris av alla samtal och irritation och mina kinder är brännande het..ringer BB igen... Killen säger att han inte ser något fel..du kanske sitter på en annans nät? Va?! Har jag köpt ett bredband fått det installerat för att sedan sitta på en annans nät? Vilket jag förstod inte var närmats troligt eftersom jag försökt det förut:) Iallafall så hipp som happ så börjar det att fungera och har nu funkat sen dess! Jaa denna tisdags kväll blev betydligt jobbigare än vad jag trott..så äre popcorn och djungelvrål i väntan på att brothers and sisters ska börja:)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0