Grin

Vet inte vad det är med mig nuförtiden men jag griner för allt som jag ser på TV. Här om dagen grinade jag då jag såg tjorven, båtsman och moses. och idag grinade jag till och med till nanny! (inte dem som hjälper ungar utan hon med franny fine) Men allvarligt?! Va äre för fel?? Okej att jag grinar till oprah och sånna program som tar upp hemska grejer som hänt folk osv..men franny fine och tjorven?!?! Tror fasen jag hamnat i klimakteriet elle nått sånt! Har hört att vissa hmnar i det tidigt men vid 21 årsålder? Hmm..

Ska hem nu snart och göra mig en msootie innan girlsen kommer. Elka måste hämta upp mig först eftersom jag inte har nån bil..vägra köra min fartdåre till bil!

Även att många ska till umeå i helgen..har för mig att winnerbäck är där i helgen elle har jag fel? I allafall så får det en att längta tillbaka..vet att jag hade sjuk hemlängtan sista året men höstarna i umeå var underbara!! Träffa gammalt och nytt folk, alla fester, alla myskvällar, allt folk man träffade på skolan...jaa...blir lite nostalgisk då jag tänker på det. Men jag är glad för att vara hemma, tro mig! Att veta vart man ska handla, ha sina nära och kära nära (nästan alla) det gillar jag! Visst kan man bli less ibland då allt just gå på rutin och man träffar samma människor, men än så länge så är jag glad att jag bor här igen:)

Nepp hem nu sen  och


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0