Hemmakväll

Är det som gäller för mig ikväll! Pallar inte utgång i helgen..är väl inte superroligt att bara vara hemma heller, men helgen innan löning och för många utgångar på raken gör att jag väljer det tråkiga:) Sjukt ändå, jag var inte ute en enda helg på hela sommaren typ eftersom jag jobbade nästan varje helg, och sen i mitten av augustiså gick jag ut och har inte varit hemma en helg sen dess tror ja..!Herregud förutom dem man går ut med så är bartenderna mina bästa vänner! hahah:)


Ska ringa syrran nu och höra vad dem har för sig eftersom mina vänner är ute och svänger sina lurviga.Även att jag gillar att vara där:) Jag ocg magnus driver syrran tokig (vi skrattar) magnus slår mig (jag grinar) och harpo och yengize ligger och myser i mitt knä..så brukar kvällarna se ut där hehe:)

Men nu ska jag fixa mig lite ny musik till mina öron!

See ya och have a fun night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hemmakväll :P Eller hur!

2007-09-24 @ 17:14:12
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0