Svettig

Var jag imorse då jag vaknade och inte så lite heller! Har drömt mardrömmar hela natten! Men en var ändå bland den konstigaste. Drömde om tjejen som lejde sitt fotbollslag på mig och bröt min tå för att jag var tillsammans med hennes ex.kille (ni som känner mig vet vilken jag menar). alla fall tillbaks till drömmen. Jag drömde att hon kom fram till mig och sa något spydigt, när hon vände sig om för att gå så spottade jag ett russin i hennes nacke (varför ett russin vet jag inte) Hon blev skitförbannad och det utbröt ett muntiligt bråk. Därefter så gick jag in på en krog där hon höll på en kille som jag var intresserad av i drömmen och hon vann han! Det hela slutade med att jag fick ett glas i huvet av henne och jag gick hem ledsen...haha hur fasen kan man drömma något sådant?? För det första har jag inte ens sett tjejen på evigheter så hur hon kunde dyka upp i mina drömmar är ett mysterium..haha jaa drömmar är ett underligt fenomen.:)

Idag har jag varit på stan med syrran alfred och elin. E och A åkte hem ganska så snabbt så jag och elin strosade ett tag på stan och åt på coffe house, men det smakade INTE bra...nää både jag och elin petade bara i salladen och nu så mår jag lite halv funkey..vill inte åka på nå skit! Träffade även ullis som även hon sökt det där butiksjobbet som jag berättade om tidigare. Berättade för henne min story om vad chefen sagt och så, vilekt var helt sjukt! Känns dock tråkigt nu att jag sa nej påett vis för det hade varit kul att få jobba med henne..men..jaa..nu är det gjort och det är bara att blicka framåt!

Nää nu måste jag ringa lite hårfrissor och höra om dem har någon tid för mig imorn, kan inte se ut såhär lägre i huvvet jag skäms!! så dags att ringa lite samtal!

Kommentarer
Postat av: sandy

haha ganska lik ;P

2007-09-20 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0