What the f*ck!

Jaa då var jag till tandläkaren för 5:e gången inom loppet av en månad för att dra mina en visdomstand. Fick jag dra den? - Nej. Nää nu såg han tydligen att den skulle vara alldeles för svår att dra den med, så nu står jag inför två operationen för att ta bort min j*vla visdomständer. Även att det idag var dags att betala för alla gånger som jag varit där plus tandhygenist pga av min borttagna tandställning..slutsumman: 1000 spänn. faan vad underbart!! Jag menar jag druknar ju i pengar så tusen spänn att punga ut för lite gaddar är ju inge problem, ällä?!?!?suck..

Var på gif igår, med pappa, magnus  och elin, like old times:) Jag och elin surrar om allt utom fotboll, magnus blir irri på oss - vi skrattar:) Elin har med sig kaffe och bullar, jag stör mig på tanetn som alltid sitter snett nedanför mig. Lovley:)

Jobbade ett 10 timmars pass igår, och måttligt less blev jag då en frågade när jag tog min rast - min rast? Har jag en rast? - jaa på 60 minuter...men va i! Så då har jag jobbat en timme för mkt, utan betalt..men egentligen ska jag inte klaga för det är roligt:) Soft, men roligt:)

Guuud vad jag tycker det är jobbigt med alla tjejer som pratar om vikt hit och banting dit. Jag är fet, men jag kan inte banta!! Jag kan inte sluta äta godis eller mackor, men om jag gör det så blir det ändå ingen skillnad, jag är gjord för att kunna sitta mjukt och vara skön att luta sig emot, så är det bara!och som jag brukar säga till andra, man är bara mer att älska hehe:)

Nu ska jag ladda hem lite songs - love is wicked, me like:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0