Avundsjuka

Var in på facebook nu och kollade runt lite bland mina vänner...och jag får en känsla i kroppen som gör att jag bara vill kräkas av avund!!!

Har dem inte rest jorden runt så bor dem i nått mäktigt roligt land och jobbar med ett toppen jobb eller pluggar till det som en annan knappt vågat drömt om för så långt borta har det legat både i geografi och pengaväg...

Jag tror knappast dem avundas av mig då dem kommer in på min sida: Nämen äre Lina! Va gör hon idag då...jaha...pluggade till lärare direkt efter gymnasiet...ser att hon varit utomlands i grekland en vecka...jaha, nu jobbar på en skola...singel verkar hon vara åh...guud va avis jag blir!! HAHAHA YEEEÄÄH RIGHT!

Men sen så skulle jag heller aldrig tordas ge mig av för en längre tid till utlandet, jag är alldeles för fjantig och skulle aldrig våga säga upp/hyra ut min lgh eller sluta på mitt jobb för att leva ett spännande liv i ett annat land...så jag ska ju inte klaga. Men kan ändå inte sluta att känna avund, för dem är ju sjukt tuff och modig som gör det dem gör.

Kommentarer
Postat av: saäändra

Hahah inte ska du skämmas för bilden, den ÄR söt :P
Klart du våga ge dig av Lina! Det är bara att våga ta första steget så kommer du aaaldrig ångra dig! Och efteråt kan du vara så stolt och nöjd över dig själv som klarade av det. Sundsvall står kvar, lägenheten står kvar, och jobb kommer du få! Men förrästen så tycker jag du är jävligt modig som flyttade till umeå och började plugga direkt efter gymnasiet. Det hade jag aldrig klarat. Vet inte ens om jag klarar det nu. Så modig var ordet ;)

2008-04-02 @ 16:56:53
Postat av: Moster Anna-Lena

Men lilla Lina.Du har varit strålande på ditt pluggande.O jag vill ha dig kvar hemma i SUNDSVALL.
JAG ÄLSKAR DIG///PUSS PUSSS.
Moster///

2008-04-02 @ 19:04:57
Postat av: Stina

Ska jag vara helt ärlig så tror jag i verkligheten att de avundas DIG!

2008-04-03 @ 15:42:24
URL: http://stinamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0