Bajs

Sitter och kollar på Mackan och Erik - hela och rena just nu och de pratar om bajs. Alla som känner mig vet ju att det är mitt favvoämne att prata om!!

De går just nu runt på stan och fråga folk om när det är okej att bajsa och fisa inför sin partner. Många sa att det får man aldrig göra, för det är "Privata grejer" Kära nån..!! Jag tvingade D att fisa inför mig för ayy bryta isen efter tre dar! Men allvarligt..man måste ju få fisa och bajsa...annars växer ju magen bara mer och mer för varje dag och man kan höra hur gaserna där inne bubblar omkring. Detta kommer ju att leda till att någon av de bubblorna kommer att smyga sig ut vid något tillfälle. Så varför bara inte acceptera att det tillhör vår kropp att fisa och bajsa och att det är A okej att göra det....till och med inför sin partner!

Annars så var man ute i svängen igår igen....! Men ack så kul...igen!!:) Dock uppstod det ett irritations moment då Jens fick för sig att hälla ett helt glas vatten över mig!! Hade kvällen till ära ett vitt linne, så min rosa mage lyste ju igenom så fint såå!!! Hmm...

Sliten som ett arsle idag och ska faktiskt borsta gaddarna reda nu och krypa till kojs..stängning och ljusparty väntas ju imorn..

Night.

Kommentarer
Postat av: mia

En liten lista tillägnad dig från Christian ;)
Hittade ex antal av dina alster där.. *blink*

Tack för igår förresten!
Du e one of a kind...

http://members.tripod.com/Impulse221/shitlist.htm

2008-04-07 @ 00:13:47
URL: http://marinaevelina.blogg.se
Postat av: Stina

Naturligt är bäst.

2008-04-08 @ 14:48:38
URL: http://stinamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0