Bakis, nöjd och hungrig

Kvällens fest igår var riktigt lyckad! jag hade det supertrevligt...men kan man ha annat när man umgås med dessa människor?? Nää just de:) Så tack tjejer för jätte trevlig kväll!! Jag säger som malin..vi ses igen i höst:)

Ute var det dock inte lika roligt...konstigt folk och en massa knäppisar! Och en daniel lemma....hahah vi pratade allsvensk fotboll och om nån magnus?? Skön typ iaf:)

Satt precis och la in bilder nu på facebook från gårdagen och jag skrattade så jag grinade!! Malin...malin...hahaha!! Hon har lyckats filma flera gånger ist för att knäppa kort och då hör man : Men va faan det går inte att knäppa!!! LINA!!!! Kameran fungerar inte! Faan....LINA!!  Hahaha du är så jäkla skön Malin:)

Eftersom det tar hundra år att ladda upp bilder här så laddar jag bara upp några, så tjejer vill ni ha bilderna från gårdagen - gå in på facebook!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0