Besök

Jaa idag har jag inte varit solo en stund. Mormor och morfar har ju inte sett lägenheten och efter många om och men så kom dem förbi idag! Fikabröd hade dem med sig åh..sånt uppskattas för munnen! inte kroppen...illa gorilla! Direkt då jag stängt dörren efter dem så dök pappa upp! Vi fixade och trixade med min dator och mina högtalare...och samma där..efter många om och men så lyckades vi:) Så nu kan jag äntligen ha sådär högt igen så jag inte hör min egen röst då jag sjunger och kan låtsas att det är jag som sjunger då datorn spelar Leona Lewis....;)

Sitter och ser den där nya serien på 4:an just nu, om det försvunna barnet...fy faaan asså! Det måste verkligen vara bland det värsta...och sen se ungen på stan 11 år senare?!? Jaa...om jag nånsin får barn..må det aldrig hända mig!!


Nu är jag trött....night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0