Feelings

Min pizza och vin kväll blev en makaronilåda och vattenkväll, men jag är lika glad för det, för vet ni hur gott makaronilåda är!?!? Kan utan att ljuga för mycket säga att det är en av världens godaste rätter MmMmMm!!

Vår i luften=tusen olika känslor.
Vårkänslor, ångest, sommarlängtan, panik, glädje, grubbleri..you name it, I feel it.

Jag saknar pirr..anledningen till att jag resonerar som en 14åring och får panik av känslor är ju för att det inte är "rätt" känslor. Jag vill ha pirr..svort att somna kvällar för tankar på just "honom" tar all din sömn..jag vill få fjärilar i magen varje gång jag får ett sms...jag vill känna förväntan.

Men detta vill jag varje vår och hittills har det inte inträffat så jag drömmer vidare och fortsätter med mina "somna som en stock på kvällarna, för jaa...just det, det fanns ingen anledning till att vara vaken".

God natt folket :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Makaronilåda is the shit! :D man kan aldrig bli less på det!

2008-04-19 @ 17:37:22
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0