Fika bruden

Numbero uno, det är jag det! Tjejen som ALDRIG fikar har slagit på stort och gjort det två dagar på raken! Och riktigt trevligt hare varit åh:)

Idag har jag varit hos frissan åh..jag har en spännande färg i hövvet..ask, blond, lila brun färg...Mmm...svårbeskrivet som syrran sa. Den kommer dock att tvättas ur ganska så snabbt, har den nu i början bara för att håret ska behålla sin "kalla" färg. intressant va!?

Har pratat känslor med min syster nu ikväll...och herre min skapare jag ger mig själv magont! Och blickarna min syster ger mig säger mig att jag borde ha magont för jag resonerar som en 14 åring...
Jag klagar över singellivet men får panik bara det manliga könet närmar sig!! Flirta går okej....men att ses och ta det till det nästa planet, ahaha nooooo way!!! Magen drar ihop sig och jag vill fly till hawai då. Jag kommer ångra mig bittert då jag är 30 över mina val som jag gör nu...men vem sa att livet var underbart? Inte faan vare jag iaf.

Nu har jag klagat klart för dagen och ska försöka leta fram en låt jag vill ha innan arslet landra i sängen.

Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0