jaa..

Oftast när det blir byte av årstider så får jag "flashbacks" Jag tänker och får tillbaka känslor som jag upplevt tidigare vårar/somrar etc. Det är många bra och fina känslor, men även dåliga och tråkiga...och tyvärr så tar de tråkiga över ibland, dem känns som att det hände igår och kan på allvar göra mig en konstig en hel dag.
Det stör mig något så fruktansvärt att jag tillåter mig själv att tänka dessa tankar och känna dessa känslor då jag egentligen inte känner någonting..längre. Men minnena sitter djupt..ack så djupt. Ibland önskar jag att jag kunde vrida tillbaka tiden så mycket av det som hänt, inte skulle ha hänt..men ibland så är jag glad över att det just har hänt för det har gjort mig till den person jag är idag (på både gott och ont)Sen att jag satt mig själv i en situation där jag blev berövad av 6 års glädje, känns lite väl overkill bara för att komma till den insikt jag har idag.

Jag skäms över mig själv, då jag vet att jag har varit en börda för både min familj och vänner. Om jag kunde ha gjort det saker och ting på ett annat sätt så skulle jag...men jag har lärt mig att man måste själv lära sig av sina misstag..det tog mig många år..och MÅNGA misstag...men jag lärde mig..till slut.

Jag kommer alltid att ha mina "svackor" va det gäller det här...vare sig jag vill eller inte, men det är livets bittra baksida. Det är den bittra sidan av mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig ändå Lina, med fel o brister o allt... och för att Du är Du, skulle inte vilja ha ngn annan Lina. Alla har bra o dåliga sidor så är det bara, ingen är felfri. Var den du är idag, det kommer att räcka länge :-)
Kramar Mamma

2008-04-21 @ 12:48:42
Postat av: Moster Anna-Lena

Hej lilla Lina.Jag älskar dig för den du är.Vad vore livet utan Lina?.JO TRÅKIGT !!!!
I LOVE YOU.Vilken människa har inte fel o brister det har vi alla.Men jag ser bara en possitiv Lina o med mycket HUMOR !!!!!!

2008-04-21 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0