Jamen hej!

Har precis kommit hem från pappas jobb nu där jag har tvättat rödan faran. Jag kastade bort ungefär 711 parkeringskvitton, damsög upp 1100 gruskorn och tvättade bort 15 kilo lera från bilen, så nu är den så fin såå!! (om man räknar bort rostfläckarna då) Även att jag känner mig lite halv cool nu då jag sitter här med skitiga kläder och händer..känner mig lite som en mekbrud och det är faktiskt lite av en dröm. Jag menar hur fränt skulle det inte vara då om mina tjej och kill kompisar säger: Joo men jag var ju och fixade bilen hos Lina, visst vart den frän, elle visst går den bra? Lina - Mekbruden, that's the shit!:)
image50Jag kan det här med redigering jag, jajjemensan! (hahah!!)
Nu ska jag trycka i mig lite fler vindruvor sen ska jag ge mig ut på en promenad.


Kommentarer
Postat av: Maria

:o)

2008-04-22 @ 15:19:04
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Elin

hahahahaha, super fin bild, ny pressbild kanske ? :)

2008-04-22 @ 21:02:53
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0