25 köttbullar

Har jag tryckt i mig nu! Och jag undrar varför min röv är stor och att jag har två hakor? Think I got the answer..:)

Träffade Malin och Lars idag för en fika på stan. De flyttar ju till Kanade om en månad! Eller Lars flyttar redan på torsdag så jag få rå om Malin en liiten stund till! Tänk att jag har känt Malin hela livet, och att det var JAG *klapp på axeln* som förde hon och hennes älskande Lars samman. Ni vet att jag förväntar mig tacktal på bröllopet!!!;)

Åter till dagens bitterhet. Pratade med Elkan i telen förut och vi pratade om förhållanden och sånt skit då jag köpt en bok idag..och jag säger då det, hur eftertraktade på marknaden är jag egentligen??? Soon to be arbetslös, miserabla förhållanden bakom mig och låt oss vara ärliga inte nån supermodell direkt! vad har jag att erbjuda för att få någon att vilja ta reda på mitt namn? Patetisk är bara mitt förnamn just nu..I know..I know...MEN DET ÄR SÖNDAG OCH JAG ÄR BAKIS OCH ENSAM, DET ÄR MIN SKYLDIGHET ATT VAR DET JUST NU!!!................:)

Så här känner jag mig idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0