Aggro

Jävla sopGIF!! Och Hannes...vilket jävla blåbär!! Han kan ju ta på sig förlusten helt och hållet han! P-U-C-K-O stavas det!

Jobb idag igen då..faasen det känns inge bra då det är så lite kvar! Jag blir smått handlingsförlamad, och gör inte många knop. Jag har ju inge mål! Jag har inget jag kan göra för att underlätta hösten jobb osv. för jaa..JAG ÄR JU INTE KVAR!!! suck..

Inge mer skratta åt Pelle..inge mer störa sig på en viss persons andning..inge mer klaga på skolmaten..skämta med mina ungar...elle skälla på dem. Inge mer konstiga frågor från mig till de andra om medelålderssex - vart ska jag nu lära mig allt om det?!!?!?

Även att jag mår illa..magsjuksilla...vill spy illa. Och jag HATAR att spy. Det är det värsta tänkbara faktiskt. Tandvattnet kommer, det suger i magen..åhhhh huuuuvvva! Nej tack säger jag!

Pratade med en kär gammal vän idag. Vissa personer behöver man varken träffa eller höra av på länge, för man är tillbaka precis där man slutade då man ses/hörs igen. Ganska så fantastiskt egentligen.

Ps. Kan någon köpa mig en 120 säng?? Behöver det till mitt sovrum för att få det som jag vill ha! En vit klähängare vore inte fel det heller..och nya lampor, sen är jag nöjd. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0