Det stavas PANIK!

Jag har sådan jäkla panik just nu och jag vill bara självdö! Jag har någn slags magsjuka...och det är det värsta jag vet!! Sedan i söndags har jag mått jäkligt illa...igår på jobbet hade jag feber, men den gick ner under dagen och mådde ganska så okej då jag hämtade lillskrutten på dagis. Men sen då jag kom hem och åt så kom illamåendet igen...PANIK!!! La mig för att sova en stund då jag skulle till Elkan och se på film. Lisa Minelli följde med hon mé. Iaf, under filmer kryper sig illamåendet fram igen....jag lägger mig på golvet för att få kyla...jag vill inte spy, jag vill inte spy!! Tvingar Lisa att skjutsa hem mig och jag satt redo med en påse hela vägen hem.

Väl hemma bryter paniken ut på allvar-JAG VILL INTE SPY!!!! Försöker sova..men om och om igen så måste jag springa till toaletten..men då jag vägrar att "släppa på" så spyr jag inte. Nej. Jag sväljer och sväljer....vägrar spy! Så har jag hållt på nu sedan 22 igår och håller fortfarande på. Har sprungit till toaletten 2 gånger under detta inlägg.

Jag som skulle få fläskpannkaka av mamma idag....

Stackars, stackars mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0