Du ser för jävlig ut!

Läs rubriken med Tobbe från en annan del av köping dialekten.

Men på allvar, jag ser skrämmande ut. Ögonen är röda och ett öga lixom..hänger? Knäppte ett kort med min web cam för jag skulle visa..men kände att det inte riktigt var dags för halloween än.

Jag har beslutsånget som heter duga. Gå ut elle stanna hemma? Jag vill stanna hemma, för jag är trött och vill ha det lugnt och skönt och filosofera litegranna, men samtidigt är jag för nyfiken på vad en utekväll kan erbjuda. Dock så vet jag att denna kväll kommer bli lika som alla andra, och jag kommer INTE att missa nått, men tänk om...tänk om!

Ska jag ut, så funderar jag faktiskt på Oscar ikväll..har inte varit där på typ ett halvår, men man kanske skulle ge det en chans igen..för hmm...hundrade gången!! Gillar inte stället alltså! Inte min typ av människor där. Jag kallar dem som går dit för "fin folket". Dem är uppklädda till tänderna, och det är en köttmarknad utan dess like! inte för att någon ha velat ätit av mitt fläskkoklett direkt, men vandrande köttbitar är de flesta iaf. Dömmande? Jag? Nääää....!

Ska hänga upp min tvätt nu iaf, nya sängkläder till nattens sömn..lovley! Snygga är dem åh! Gammeldags stil med spets lixom..jag känner mig lite som Madicken då jag har dem:)

Meeeeeeeeeeeeeen som sagt, tvätt och grubbleri väntas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0