Ensammen

Ja idag har jag varit själv hela dagen. Hade till och med mobilen avstängd under några timmar. Kände att jag behövde det idag. En dag för mig själv att få tänka och bara vara.

Jag tog mig ner till stan och Living iaf, men där hittade jag ingenting. Så jag vandrade vidare...till bergsåker!! Det var svettigt och jobbigt! Men hade ju bilen hos syrran och jag var verkligen i stort behov av att handla.

Tittade in på Ikea oxå en sväng med förhoppningar om att hitta hattboxar till min hall..men tji fick jag! Dem fanns inte. Nån som vet vart jag kan få tag i sådana, utan att de kostar 300 spänn boxen??

Psst...jag har chips och dipp till ikväll...hur lovley är inte det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0