Haha!

Kom och tänka på en sak. Många (även jag) väljer av lathet att inte skriva ut namn i blogg och sms, utan man skriver E, M, A osv. Vilket fick mig att tänka på då jag fick min första mobil, och skulle skriva ett sms. Jag vet inte varför, men måste ju ha trott att man betalade per bokstav för då jag skulle skriva ett sms till pappa skrev jag något i stil med: Hej,mår bra?
Eller: Mat?17?  Nu skriver man kanske så idag med, men jag skrev så förkortat att pappa till slut svarade: Men skicka vanliga sms så man förstår vad du menar!!

Haha jaa men jag fattade ju inte!!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, du har så rätt. Det ultimata vore ju om man vågade vara sig själv till 100%. Fast det är ju endast en utopi för jag tror inte att en människa någonsin kan ge sig hän så pass utan blir påverkad av situationer och möten.



Ha en bra dag tjejen.

2008-08-31 @ 11:22:58
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0