Hata SJ!!!!

SJ det är jävla skit de!! (sorry kattis men det är sanningen!) Jag som hade längtat efter att få ha lite systerkvalite tid, blev snopet utan. Då jag på fredag morgon, kollar upp biljetter till tåget på lördag morgon, via telefon tom! Säger tjejen i luren att det finns gott om platser kvar och det skulle inte vara några som helst problem alls att åka på en sista minuten biljett. Då jag ska boka den kanske högst 2 timmar senare finns det inga kvar!!!! Ringer upp SJ igen..jojjo det fanns GOOOOTTTT om platser kvar på tåget, men inga sista minuten. De vanliga biljetterna gick lös på 700 spänn! Trodde dem på allvar att jag hade dem pengarna elle???

Det hela slutade med att jag fick ta 20.00 tåget igår ikväll och gå miste om sushi, gotta och trevligt sällskap av min syster. Ni suger SJ...rejält!!

Shopping blev dålig som förväntat men ändå gick det sjukt mkt pengar?!?! Fattar nada...hem kom iaf, en typisk lina tröja/klänning från topshop, ett par dojjor från Urban Outfitters och ett par brallor från min favvo bikbok! Dem är alltid mitt säkra kort. Hittar jämt grejer där - love! En fundation  kom med hem åh! Det var lite otippat va?:) Hårspännen och örhängen. En asgod muffins från gallerin slank ner i kistan åh...shit va goa dem är och STORA! Passar mig som hand i handsken:)

Nu ska jag åka upp och pussa på lilla A, sen bolaget, sen dusch, sen h-sand. Jag hoppas på en trevlig kväll, men det verkar som jag har fått värsta typens magsår..ska åka upp på sjukhuset på söndagkväll. Har inte ätit mat sedan förra lördagen och spytt var och varannan dag. Gröten jag åt nu ligger inte heller nå skönt i magen.

Meeeeen vi hörs då.

Ps. Alvin och gänget och Horton hears a who sågs på tåget och dem var grymt bra! Se! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0