Huvudstaden

Japp, igår kväll kom jag fram efter en skön tågresa. Tacka gud för bärbar dator, och film:)

Men hamnade bredvid världens mysko kille! Han stank! Sedan att han åt upp ett HELT hårdbrödpacket och en hel tub skinkost var ju inte bland det normalste det heller.

När jag kliver av tåget så ser jag en kille, som jag tror mig känner igen. Men tankarna ger sedan över till frågan om jag tyckte han var fin eller inte? Joo ganska så fin var han faktiskt. Jag kommer närmare...känner igen han ännu mer..går förbi honom, går tillbaka -Tobbe!!! Det var Tobias Gidlund! Herregud tusen år sedan! Och ja..fin var han minst sagt:)

Nu har jag och syrran vaknat iaf, efter att elin har sovit som en gud i sängen och jag mindre bra på golvet då jag fick spunk på madrassen. Dags för dusch, frulle och ett försök till att få med lite kläder hem!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en fin dag :)

2008-08-22 @ 08:24:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0