Jag dör..

..av skratt!! Haha såg ni dokumentären som gick nu på fyran?? Om dem som inte kunde sluta fisa?? Men vilken jävla dokumentär alltså:) Dock är jag förvånad att tvbolaget inte ringt mig och frågat om jag ville vara deras huvudperson??

Jag har som ni kanske fattat en mage som inte är min bästa vän. Magsjuka som jag har nu tillhör inte vanligheterna, men annars så är den inte sams med resten av min kropp. Jag har vissa vänner som inte klarar av mina "väderspänningar" som de så fint sa om det i dokumentären. Och när jag är med dem läängtar jag bara hem så jag får släppa på trycket! Fasen magen sväller ju upp på mig ibland så det ser ut som om jag väntar trillingar, och vill ni veta det värtsa i det hela? Joo jag har till och med svårt för att fisa! Skulle jag fisa så ofta som jag ville skulle jag aldrig kunna umgås med rökare till exempel..jag skulle explodera då de tände en tändare!!

Så nu vet ni det! Ni skrev väl upp allt va??!

Ska på ett viktigt möte imorn oxå...hej va roligt! En likblek magsjuk Lina med spypåsen i handen.


Men ska hämta tvätt nu och ta mig ett glas proviva.

Kommentarer
Postat av: Martina

Menar du det första vita i rotting, eller det runda? Hursom är båda ifrån IKEA!

2008-08-19 @ 22:21:39
Postat av: Lia

gillar din bloggdesign jättefin:)

2008-08-20 @ 00:53:27
URL: http://liau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0