Jag måste jobba

Från att jag var 14 år har jobbat. Jag jobbade då varje helg och varje lov, så jag är van att jobba och det märker jag idag. Idag har jag varit ledig, och jag får lite halv spunk! Jag till och med längtar till mitt nya jobb på måndag (idag iaf) :)

Visst då man jobbar så klagar man och vill ha ledighet, men helgerna räcker gott och väl för mig faktiskt.

Men, dagen har jag ändå fyllt med aktiviteter. Jag har storstädat, varit på jysk och inhandlat en hallbänk, varit på ikea och köpt en hylla och matlådor samt en klädhängare på Indiska OCH varit på banken.

Jag hoppas på att mamma och Kalle kommer hit ikväll så jag kan få hjälp med hyllan och lite smakråd på annat. Kan ju absolut INGENTING om inredning, och då min mamma är grym så brukar jag nyttja hennes råd ofta:)

Nu ska jag slappa i soffan ett tag, för imorn äre jobb igen. Jag hann inte ens bli arbetslös innan vikariaten började rulla in. Känns skönt att få jobba och få pengar trots att jag tycker dagarna går lite halvsegt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för komplimangen Lina :-) /kram mamma

2008-08-26 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0