Konflikt

Jaa..ikväll blev det en livlig diskussion om livet, vilket resulterade i kaos!

Jag vet att jag inte är som alla andra och är fullt införstådd i det. Jag tycker sällan lika som resterande människor och går alltid min egen väg. Men det är jag. Det är så jag alltid varit och alltid kommer att vara.

Jag blir dock irriterad på mig själv då jag ger mig in i diskussioner som jag vet inte leder någon vart. Jag är the black sheep i våran släkt och kommer alltid att vara tvärtemot, så varför diskuterar jag? Jag känner mig alltid missförstådd och sårar någon på vägen. Men samtidigt står för mina åsikter, lika väl som jag tycker att andra ska stå för sina.

Det är ens värderingar och principer som tar en längs den väg man vill gå, vare sig den är rätt eller inte.

Nu ska jag sova efter en kväll dansandes till trance och house vilket jag INTE gillar, men det gick an....:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stå för det du tycker och våga vara den dú är. Godafton.

2008-08-31 @ 02:16:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0