Last day

Då var min sista dag på Skönsbergs skola gjord..finns inge mer att säga om det just nu än att det känns tråkigt.

Dock så har jag nya grejer att se framemot! Först och främst så ska jag  åka och hämta lilla A på dagis nu snart. Vi ska leka och mysa och göra saker han inte få göra annars! (Du kan vara lugn syster) :) Sen bär det av mot sthlm kl 18.00 förlorade auktionen på Tradera och det gjorde men SJUKT less. Så nu fick jag hosta upp 315 spänn....suck! Men hellre det än någon billigare imorn kl 6...för då orkar man ju inte shoppa hela dan! Inte jag iaf som inte kan sova på tåg, buss, bil och dyligt. Nåväl.

Kommer hem från sthlm redan på lördag förmiddag, för kl 15 styr en full bil med fulla människor sin kos mot härnta! Det vankas fest, jo minsann:) Jag hoppas på en trevlig tillställning!

Vet inte om jag hinner blogga nå mer förrän på söndag sååååå niii veeeeeet!

-Vad säger fåglarna på östermalm?
-Piiiip, piiiiip

Jag säger kvidevitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0