Måste....fisa!!!

Nu ligger jag i soffan, nyss hemkommen från Elin och jag måste få fisa! Har varit på kryddparty hos henne ikväll och det bjöds på en massa små smakprover, dippar, små pizzor och slutligen pajer. Och nu slår min mage bakut!!!! Alltså jag är faan i mig både laktos och gluten allergiker, för att inte tala om magsår, stressmage och en massa annat. Ge mig en diagnos NU! Jag pallar på allvar inte med det här nå mera.

Ååhhh..jag behöver fisa! Men det är som att det sitter en kork ivägen, för dem går lixom...inte...att...få ...ut!!!

Måste byta tid till veckan åh på jobbet för jag ska ha en helkväll med Alfred:) Blir måttligt less om de inte byter med mig så ofta som jag har ställt upp. Semester tas iaf ut på fredan för då åker jag till estocolmo och shoppar och umgås lite med syster.

Men nu ska jag sooova!! Jobb dag och natt imorn igen...!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahah! Vad skön du är bryden! Hoppas magen är snällare mot dig idag =D

2008-08-15 @ 11:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0