Måsten

Jag har en hel del måsten just nu, men inga verkar bli av.
Jag borde:
STÄDA
Gå på banken
Ringa UU
Ta bort mitt nagellack
Köpa tandkräm
Lägga in räkningarna
Ta en promenad

Men nää..orkar inte.

Jobbat på en förskola idag som sagt. Visst är det en mysig miljö, men nej tack! Det passar mig inte då jag tycker dagarna är sååå långa! Jag försöker att sysselsätta mig hela tiden. Läsa böcker för barnen, baka med rosa deg. Ta på mig varje disktillfälle, osv. men ändå tycker jag dagarna går sakta. Jag är vill/är van vid att ha lektioner. Då äre fullt ös i 40-60 minuter, rast sen ös igen och så fortsätter det. Det trivs jag med!

Börjar mitt nya jobb på måndag oxå..det ska bli spännande att se hur allt komemr att gå och kännas. Måste erkänna att jag är inte allt för optimistisk då det är mkt att lära sig sen arbetstiderna. Men vi får väl se.

Pictures från sommarfesten:

Det var hårfixtajm innan allt började
 Tänkte köra en "före" och "efter" bild, men det fick jag ICKE!

 "Sundsvallstjejerna" som vi så fint fick heta denna kväll/natt
 Adde och Päär
 Lugn Isabelle! Det är bara jag!!
 Kolla in Jonas i bakgrunden, haha!
 Sköna gänget som satt vid mitt bord
 M-m-m..
 Jag sa ju att det var gott!!

Vissa blev full
 Och försökte rädda sig ifrån bakisdagen med mat

 
Medans andra gav upp direkt..


Jag har gott och blandat hemma. Need I say more?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0