Morrn´Morrn´!

Nu är jag vaken, fräsch? Njaa..men lite bättre än igår:)
 Jag jobbade 28 timmar och var vaken 40 innan mina blå till slut stängde sig för lite sömn. Det var skönt!

Nu sitter jag här och ser lite på OS..men alltså tjejfotboll...Vill egentligen inte klanka ner på det då jag själv har spelat och vet att dem är duktig!! Men faaan vad dåligt det är ändå...det går segt...det är missar..det är ja..! Självklart så kan man inte eller ska inte jämför dem mot herrarna men det är ändå svårt. Jag tycker helt enkelt att det är skittråkigt att se på.

Ska snart ner på stan och se syrran paddla nere i ån. i fjol var jag barnvakt åt Alfred när dem paddlade och då jag såg Elin och Magnus paddla skrattade jag såg jag dog!! Haha lilla lilla elin som knappt nådde ner med paddeln i vatten..haha men hon gjorde ett bra jobb! Cred till dig!:)

Det är även sol ute, och ganska så varmt så man skulle kunna sola, men...för mig är sommaren slut. Det känns fel att sätta sig och sola (trots att det bara är början av aug) Men sollusten har tagit slut, nu sitter jag bara och väntar in hösten. Varma tröjor, oboy, snygga stövlar, härliga halsdukar och vantar. Orka med detta mellanting? Nej.

Nu: Frukost! Smooooothie och äggmackor. Barabababaaaa I'm lovin it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0