Ont i hjärtat

Vilken eftermiddag jag haft!

Först hämtade jag min lilla A på dagis och han var mysigare än mysigast! Ville bara vara i min famn hela tiden, och gärna "borra" in sig i mig. Massa pussar och kramar så jag blev alldeles varm:) Och tänk att denna varelse får min syster ta del av VARJE dag!! Jag blir grymt avundsjuk...

Efter det så vare dags för Lisa. Vi har käkat mat från Pizza Playa och sett film. Filmen vi såg hette Trade, och fy farao vilken film! Den handlar om sexhandel av barn i Mexico, och man vet inte om man ska gråta, bli arg eller spy. Över 1000.000 miljon flickor och pojkar säljs eller andvänds som rena sexslavar här i världen. FATTA!!! EN HEL JÄVLA MILJON!!! Och dem sa ju även det..att offren hittas ju aldrig, för det är ingen som säker efter dem....för ingen vet vart dem är, eller ens att dem är borta då familjer som tror på vissa religioner inte vill ha tillbaka sina barn om det utsetts för övergrepp. Jag är så arg på världen. Den är ingen fin plats.

Men måste lägga mig nu, ska jobba imorn, med mina kära små 6åringar som jag jobbade med i höst:) Sen äre middag med tjejerna på Svenssons troligtvis....om det finns lax till Mia där;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0