Ont i magen!

Jaa det var ju inte så att ni gjorde telefonkö hemma hos mig med era inbjudningar till mat direkt! Så jag fick bjuda mig själv på mat! En skagen macka från Ica som gjorde att jag har haft ont i magen heeeela kvällen. Så tack så mycket..det var snällt...jätte snällt... (men den var gó!)

Åkte till syrran ikväll då det fasen var evigheter sedan jag var där. Har ju en liten "tradition" att jag brukar vara där på fredagskvällarna och snika mat och mysa..men det har uteblivit nu på sommaren. Ikväll vare till och med JAG som stod för godheterna, med film (vi grinade jääärnet!) grönsaker och dipp och chips. okej...elin hade köpt godis men jag nallade bara några!!

För övrigt så begav jag mig ut till IKEA idag..big mistake..BIG MISTAKE! Tror ni det va nå folk denna molniga dag på länge och fredag eftermiddag? Hela jävla världen var ju där! Sen är ju jag en sån som inte kan parkera långt bort..jag måste stå så nära ingången dit jag ska som möjligt. Behövde bara cirkulera tre varv så fann jag mig en bra och nära parkering. Skam den som ger sig tror jag det heter;)

Inköpen då? Joo ett fotoalbum. Skickade ju hem en massa bilder för två veckor sedan som behövde bevaras fint. Så nu mina vänner finns ni inte bara i mitt hjärta utan i mitt fotoalbum oxå! (jag är ju fö göllig!)............?

Men ska sova nu..var egentligen trött för 4 timmar sen..men det slank ner ett glas vitt hos syster, och att spendera natten i fyllecell kändes lite overkill, så jag klunkade i mig x-antal vatten, väntade x-antal timmar och sedan packade jag ihop och åkte hem.

Även att Alfred sprang och sa Lina!!! och slänge sig i min famn och gav mig en kram då jag skulle åka och hyra film...då blev jag varm i kroppen..! Sen att han tvärslockande innan jag kom tillbaka då jag lovade han det kändes mindre bra, men ska busa sönder med han sen så han förlåter mig:) Mosters lillhjärta!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0