På tal om kärlek

Jaa nu när jag ändå är på G så kan det ju komma ett till inlägg om det.

Sitter och ser på Never been kissed på trean, filmen som jag för övrigt älskar!! Och det fick mig att tänka på tonårskärlek.

Tonårskärleken måste ju vara den bästa kärleken ever!! Allt är var så enkelt, man blev kär så lätt och som man blev kär!! Det kändes ända ut i tånaglarna! Man gick som på små rosa moln och man fnittrade konstant och mobilen pep 24/7 av alla små sms som man skickade till varandra..för det var ju ett stort steg till att prata i telefonen!!Jesus krist..gjorde man det så vare seriöst på HÖG nivå!

Man umgicks på ett mysigt sätt med varandras föräldrar, det var ju lixom en självklarhet att man skulle träffa dem. Nu, jag gud nu tar det minst, MINST ett halvår innan man träffar varandras föräldrar, här har att prata telefon till att träffa föräldrar blivit det stora steget till seriöst.

Som sagt..tonårskärlek var det bästa. Gud så enklat och härligt det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0