Slut i hövvet

Detta väder gör ju en knasig i hjärnan. Det är kallt/varmt/regn/sol/kvavt, jag får spunk!

Dock så tillhör ju jag den skaran som gillar regn...:) Tycker det är bland det mysigaste som finns! Idag ville ingen vara ute med barnen då det regnade medans jag kastade på mig regnstället och gick ut. Men mitt regnställ alltså...haha det är helvitt, så jag ser ut som en vandrande snögubbe i det! Eller idag såg jag ut som en saneringsgubbe då jag inte orkade hämta stövlarna i bilen utan satt sådana där blå plast grejer vi ni vet som finns på dagis på fötterna ist. Jag var helt enkelt skitläcker. ooooh yes!

Har sovit en power nap ikväll (som vanligt) men fatta hur jävla skönt det är?! Jag älskar då jag kommer hem från jobbet, få äta middag och sedan dimpa ner i soffan och efter ett tag slå igen mina blå. Lovley! Bra för nattsömnen? Jaa det kan väl diskuteras, men förjävla skönt är vad det är!

Känner att jag bara blogga för bloggandets skull just nu, så istället för att skriva en massa skit, så slutar jag nu. Kanske kommer ett till inlägg senare...kanske.

Ps. Tips! Blanda vaniljkesella och keso, typ 50/50, såå sjukt jävla gott! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0