yuck..!

När jag slog upp ögonen imorse ville jag dö...på allvar! Det var längesen jag kände den här "må dåligt" känslan. Inte bakis, utan konstig känsla i kroppen, obehag. Vet inte vad det beror på. Kanske att se vädret och vetskapen att sommaren nu är över? Att jag börjar jobba imorn? Jag vet inte..men det känns inte bra!

Annars så skulle jag Lisa och Elin ha det lite mysigt och käka kräftor igår. Det slutade med att vi var 15 pers här hemma:) Jag och Magnus bråkade som alltid över musiken, och jag vann till slut, det blev allsång till schlagers:)

Även att min fina vackra ljusstake från sia som jag fått av mamma gick i backen igår....FAN! Jag skulle torka bordet efter att vi ätit och är så snabb i min torkning och tog ut vidderna lite så jag smäller till den och den far i backen..tusen bitar *grin* Skar mig på fingret oxå...förlåt mamma!! Men den var fin hemma hos mig så länge det varade...

Men nu suger det i magen som aldrig förr! Bäst att äta nått..sen städa...igen.

Ps. Jag förbarmar söndagar! Speciellt om man ska börja jobba dan efter! Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var ju synd ...........hoppas du sparade blomrankan, kanske du kan få en ny av din snälla mamma ;-)

2008-08-03 @ 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0